€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Emma Johanna Andersson - 2 februari 2008 21:42

En domare är en sak som bara är i vägen, gör felaktiga beslut & är & jag citerar Leif Strömberg PINSAM, han sa även en hel del andra lite mer fula saker (som även jag sa i soffan många gånger) men det skriver vi inte här..

Just denna gången var det domare Persson som hade pipan alldeles för många gånger i käften & det värsta var när han dömer(/dömmer= min egna stavning, så det så!) bort Färjestads mål för att videogranska om den första pucken var inne, jävla pucko!

Kommentatorerna är inte heller kloka i huvudet, alla är från Stockholmstrakten & då är naturligtvis favoritlagen Djurgården & Södertälje.

- Södertälje borde få en krans

- Bla bla bla leder över Djurgården med 10-0 men det är verkligen inte rättvist, Dif är det bättre laget.

Ja så låter det hela tiden & jag blir så förbannat less.. Nog för att det skulle låta likadan om jag skulle kommentera FBK, och just därför skulle jag inte få kommentera dem, jag skulle vara en mini Wikegård... om inte ännu värre.


Tappa 4-1 till 4-4 är inte bra, man måste kämpa hela vägen & inte bjuda in andra lag sådär, stackars Heino-Lindberg, men straffen han plockade var inte dålig, världsklass!, det visar att om hela laget hade spelat som honom hade dem vunnit med 8-1 istället för 4-4..

Crap

Av Emma Johanna Andersson - 2 februari 2008 17:21

Jag har hittat en tatuering jag vill göra, eller hittat, satt ihop den till en av delarna jag hittat.

Nu ska jag bara finna modet som behövs för att göra den också, men kan mamma så kan jag!

Av Emma Johanna Andersson - 2 februari 2008 10:43

Här kommer en bild på Karamellkungen (jag) & världens bästa gudson!

Taget på en mobil men bra ändå, man ser hur intresserad han är av mig/Karamell kungen =D

Synd bara att man inte ser de otroligt vackra gröna, typ plysch, (eller hur det nu stavas) byxor


Nu är det snart alpint om jag inte minns helt fel från det att jag läste tidningen imorse?!

Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards