€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Emma Johanna Andersson - 9 februari 2008 18:22

Idag vaknade jag utav att telefonen ringde & jag var bombsäker på att jag försovit mig, men inte det utan det var bara chefen som ville lägga till pengar på nästa lön, tack ska du ha kvinna!


Nu sitter jag på Nipgränd & kollar på ett program där både jag & AK skulle vilja vara med, världens rikaste..

Dagen har i övrigt varit späckad med sport, började med skidskytte sprint för damerna, forsatte med längskidor, skidskytte sprint herrar & nu sist LG hockey games.


Fridens liljor

Puss Emma &

p.i90 hälsningar från Filippa

Av Emma Johanna Andersson - 9 februari 2008 00:38

Sådär, hemma efter en kväll hos min super söta bror Kalle (han är döpt till Kalle, inte Karl eller nåt).

Kalle & jag vi är ruskigt lika varandra, eller vi var då vi var små, jätte ljust hår, virvlar överallt & samma ansiktsform, ja helt enkelt världens snyggaste syster & bror..

Jag körde vägen dit & det var jobbigt, Gålsjö skogen är inte kul att köra, mycket kurvor, smal väg & just idag bara för att jag körde, mycket trafik annars brukar den så gott som vara stendöd.

Det var som bra vinterväg men ändå så är man lite försiktig på den vägen.

Hem fick mannen ta, jag blev nämligen bjuden på Dooleys & det tackar man inte nej till..


Nu ska jag lägga mig & sova tror jag, eller lösa lite korsord, I love korsord, eller iaf då jag kan något..


Puss puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards