€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Emma Johanna Andersson - 3 februari 2008 07:16

Jag har gjort årets tabbe det kan jag lova er..

Igår skulle vi ha en gäst som alltid sover på lördagar, eller det är inte alltid samma människa men alltid samma företag.

Personen som sover kommer alltid ut tidigt på frukost men inte imorse, kollade i liggaren & ser till min fasa att jag missat människan, den stackaren som ville sova i natt fick inget rum eftersom jag missat att lägga nyckeln där den skulle vara så att han kom in! Har lagt nyckeln på ett helt annat ställe..

Jag visste inte om jag skulle sätta mig & gråta eller skratta åt eländet, det är ju mest synd om den där som kom sent & inte hade en nyckel till hotellet han skulle sova på! Nä fy fan vilken ångest, har en ganska stor klump i magen just nu, jag måste sluta jobba, jag kan inte tänka längre..

Det här kommer jag få fan för!


Jag är arg!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards