€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Emma Johanna Andersson - 25 februari 2008 15:42

Idag har jag jobbat, fikat & köpt mig ett par skor.

Jag gillar skor, jag älskar skor!

Jag kör på den gamla klyschan: Man kan aldrig ha för många par skor!

Jag & systrarna var på stan & kollade, gick in på Crispin & såg detta gula vackra par, liknande mina student skor (fast dem är vita), onödigt kan tyckas men jag har storlek 35 på fötterna & det finns knappt den storleken här i stan så när man väl hittar ett par så kan man inte låta bli, right?!

Nu vill jag bara ha dem där läskigt snygga Replay skorna jag hittade i Sundsvall.. Dom ska bli mina, bara mina..

Jag älskar förresten att jobba på Lillänget med alla söta små barn. Kul att dem ringer & frågar om jag kan & vill, det betyder ju att jag gjort grymma praktiker & fortsätter göra ett bra jobb ju..


En konstig blick,

Väldigt onödigt tycker jag

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards