€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Emma Johanna Andersson - 6 februari 2008 22:29

Godkväller!

Morgonen började med en utbackning som inte var den lättaste, bilen står nämligen som mitt i en mini grop/kulle (vad man nu ska kalla det) man får inte gasa för mycket när den är kall för då kan lådan fara (automat) så man ska köra fram in i busken, sedan backa ut, imorse var det bara det att någon hade ställt sig med en bil vid husväggen så jag kunde inte backa så jävla mycket heller. Aja kom iaf i väg & var i tid as always ;)

Lite senare på dagen så kommer Robban med semlor åt oss, vår kära Robban som kanske lämnar oss imorron, jag gillar inte semlor så värst men hur snällt är det inte när en gäst kommer & bjuder personalen på semlor?!

Resten av dagen har jag varit med JP & kört bil, jag gillar båda lika mycket =)


Nu ska jag nog slå igång ett avsnitt One Tree Hill, (imorron får man se ett sprillanste nytt =D) sedan sova, börjar inte förrän klockan 14 så det är inte katastrof om jag ser 2 heller ;)

Puss & hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards