€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Emma Johanna Andersson - 24 februari 2008 10:40

Igår tog jag mitt första alldeles egna uppdrag, barnvakt åt W.

Han är alldeles för snäll att vara barnvakt åt, liksom ingen riktig mätare med vad som egentligen rör sig där ute i världen, vad som antaligen kommer titta ut genom mig..

Jag vill ha en snäll bebis fast bebis måste vara busig, han ska vara charmig, liksom med glimten i ögat.

Jag tror jag beskrev William nu, kanske skulle ha tagit med honom hem igår.

Jag kom att tänka på bebisen jag beskrev alldeles nyss, jag får nog en sådan för det ligger i släkten, alla är så söt så man smälter för dem men bara innanför skinnet bor en liten "terrorist" några riktiga charmbusungar. ;)


Nä nu ska jag städa upp lite här hemma, blev en tidig kväll igår, var helt slut efter att ha stigit upp 08.03 för att åka på en skotertur, under den skoterturen kom jag på att jag inte gillar skoter, satt & svor hela vägen för jag vär rädd. Jag åkte bil hem sedan!


Melodifestivalen är en flopp iår, den enda som håller klass är Björn Gustavsson som inte gått någon förbi, han är söt, han är charmig & otroligt rolig, jag höll på att kissa på mig då han sjöng sin låt för den var amazing ;P


Puss&hej


Förresten tycker jag att Färjestad unga målvakt är en gud, vinner mot Linköping & en poäng mot Djurgården, hur många 17 åringar har sånt facit på sina 2 första elitseriematcher? Modigt av tränarna att våga satsa på Andro, mera sånt åt folket tack!


-Vad tror du om dig, mig, J & AK som "pausunderhållning" i nästa års melodifestival? Vi är nog 25 gånger roligare än dansarna nu.

-Jo jag kan steppa & gå som en homosexuell b*gjävel & J kan ju härma tarzan

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards