€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Emma Johanna Andersson - 8 februari 2008 14:51

Min bättre (?!) hälft har lyckats att få 3 fortkörningar & kommer kanske att tappa körkortet.

Jag blev så arg då han sa det att jag slängde på luren., 

fast på ett sätt så är det väl bra att han gör det nu då jag kan köra oss dit vi ska, men ändå, han kommer ju bli så jävla sur & gnällig när han inte kan göra vad han vill & jag kommer blir sur & gnällig när jag måste skjutsa han överallt..

Jag hoppas verkligen att han inte tappar det för han behöver ju sina körkort i jobbet...


Nu ska vi snart åka till Ö-vik & hälsa på min lillebror + att min bil har varit & besikigats (?) idag & eftersom att jag har så tråkigt så visas Skellefteå Djurgården på C+ så jag sitter & tittar på det, väntar på Tobias Viklund..


Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards