€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Emma Johanna Andersson - 29 februari 2008 16:33

Idag har jag & mina 2 favorit tjejer gjort staden.

Började med att fika min favorit sysselsättning sedan drog vi oss neråt & in på den fantastiska fotoaffären där både jag & JP knäppte kort till våra körkort, vackert är ett ord som inte näms på de som jag knäppte, måtte polisen aldrig stoppa mig så att jag slipper visa upp det!

Sedan bar det av ner på bowlingen för att köpa biljetter till imorron & måtte det bli mycket folk så att det för en gångs skull blir kul där!

Köpte även present till min gudson, det är snart påsk & klart att killen ska få ett påskägg, men inget godis det är han alldeles för liten att få så jag köpte en (som alltid) väldig bra presse (tror jag iaf!)

 

Hann även med att vara barnvakt åt min lilla kusin Moa på förmiddagen, hennes mamma skulle klippa sig så jag passade sötnosen en stund.

Så man kan väl säga att min dag har varit innehållsik precis som morgondagen kommer bli, längtas :)


Nu ska jag snart kila iväg & äta på restaurang.

Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards