€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Emma Johanna Andersson - 21 februari 2008 20:46

Om du är, låt oss säga Färjestadare, finner du det då intressant att kolla på tex. Djugården - Modo?

Det gör inte jag vilket enligt vissa betyder att jag inte är hockey intresserad utan Färjestads intresserad.

Men eftersom att jag följer varje turnering & ser alla träningsmatcher Tre Kronor spelar betyder det då att jag är Tre Kronor & Färjestads intresserad men inte hockey intresserad?

Jag vet, invecklat, jag själv förstår inte vad som menas, men whatever!

Enligt mig är det så att har man ett favorit lag så är det det laget som gäller, men det är absolut inget fel med att kolla på andra lag men det är laget man älskar som gäller!


WO

Av Emma Johanna Andersson - 21 februari 2008 00:59

Nu lämnar jag WO, kastar in handduken ja, eller drar täcket över huvudet & inväntar Mr Blund.

Det kommer en dag imorron med som mamma brukar/brukade säga, dessutom är jag sjukt skolless, vill göra nåt kul, vill ha alla pengar i världen så att jag kunde göra allt skoj, jag skulle ta med mig dem som vill följa & min nya kamera.

Jag vill tågluffa eller nåt sådant i sommar, nåt som man gör en gång i livet & kommer ihåg sedan när man är gammal & sitter på panget, undra om det är någon som vill göra nåt sånt med mig?!

Napa är givet i sommar, är det ingen som vill följa så åker jag själv. Jag har ju iaf minst en jag känner där nere om jag åker, thats good :)


Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards