€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Emma Johanna Andersson - 16 februari 2008 23:42

Idag har jag shoppat!

Shoppat, shoppat, shoppat, har haft en hel dag med mina tjejer i Sundsvall, både City & Birsta vilket innebar att vi till slut gav upp, 2 satte sig i fåtöljer & en gick till apoteket för lite magnesyl coffein (?! notera att det inte var jag)

Med mig hem fick jag ett par jeans, (årets fynd dessutom) 2 linnen, 2 armband, en cardigan & 2 "sköna att ha under sommarkvällarna" koftor som både jag & hon i kassan uttryckte det, tyvärr var den ena av koftorna way för liten eftersom jag inte testade den så den ska nog min lillasyster få..


Imorron ska mamma jobba istället för mig, hon blev inte så glad då jag frågade men jag mår verkligen inte bra, magen är som en ballong & även en gnutta huvudvärk känns av.. Huvva!


Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards