€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under juni 2007

Av Emma Johanna Andersson - 7 juni 2007 01:14

Överraskningsfest och jag är hemma nu?!

Ja men det var så underbart tråkigt att vara inomhus så jag höll på att krevera! Vill vara ute när det är finväder!

Som ni ser så började kvällen bra! Jag och JP näckade nästan (hade endast trosor på oss) när vi körde klädstrecket, men det dog totalt när polisen kom och körd ebort oss så nu sitter jag här och får bilder av Magda.. Tack Magda, jag älskar bilder.


Jag orkar inte mer så nu sover jag.


Godnatt!


Puss puss


(Klockan är just nu 02,15 på Napa och folk festar på på Aqua eller Blue moon bar, där festar man,där har man inte tråkigt. Min bartender står antagligen och shotar just nu!)

Av Emma Johanna Andersson - 6 juni 2007 14:37

Var alldeles nyss inne på charterparty.se och tittade på vimmel från GG.

Gud vad jag saknar den baren. Helt sjukt hur man kan sakna något som inte har känslor, iofs så kanske det är alla underbara människor som man träffade där och inte minst min bartender som jag saknar men ändå.


Snälla ta mig tillbaka till den där baren inom en snar framtid, tror jag måste söka jobb där nästa säsong!


Nu måste jag fixa iordning mig, ska iväg senare på överraskningsfest. Samling på Komsum för en promenad till världens ände, enligt elevrådet.. Fuck jag som har träningvärk till tusen och går som att jag skitit på mig.




Aja jag överlever!


Puss E

Av Emma Johanna Andersson - 5 juni 2007 16:17

2:a dagen på studentveckan är avklarad och dagens aktivitet var poängjakt, vi gick ut stenhårt och var de första att få dit en husvagn, skoter och motorsåg.

Efter det rullade det in fler och fler bilar på skolgården med olika grejor i.

Det vi fick ihop förrutom de 3 redan nämnda sakerna var blandannat:

  • Tårta med klassens namn på.
  • Jag sprang genom "gröna milen" och "cafeteria gången" med en badrock och pälsmössa
  • Snö, ja mina damer och herrar det finns snö kvar efter de där jävla snökanonerna i vår skidbacke, effektiv men ej önskvärd i Juni
  • 20 moppe killar och tjejer
  • Låne bil från volvo
  • Julbord
  • Person i folkdräkt
  • 12 kartor p-piller
  • 1 strutsägg
  • Snöslunga
  • Åkgräsklippare + mycket mycet mera

Tror inte att vi vinner men vi har iaf kämpat arslet av oss OCH vi vann ju faktiskt brännbollen igår då vi var typ fyllaste klassen och klassen vi mötte hade en nykter brännare och en nykter kille längst bak som tog våra killars långbollar!


Idag var ännu en kul dag, flera sådanna dagar tack öven under de vanliga skoldagarna så att man vill gå till skolan!


Hörs sedan! Puss

Av Emma Johanna Andersson - 4 juni 2007 23:42

Just nu läser ni en ölbrännbolls vinnares blogg!

Jodå ni läser rätt, min älskade klass vann ölbrännbollen 2007!

"BF3 rockar hårdast i hela fucking jävla Sollefteå!"

Vi vann över NA3!

Nu ska jag sova, är full fortfarande och imorgon 09,30 är det poängjakt men som sagt vi vann så vi kan vara nöjda över det även om vi ej vinner imorgon!

Måste kliva upp 09,00 typ, fan vad jobbigt!



Första dagen på student veckan är avklarad! Puss och hejdå!




Av Emma Johanna Andersson - 4 juni 2007 16:34

Ikväll avgörs den årliga striden om vilken avgångsklass som är bäst på brännboll på Gb skolan i Sollefteå, VI ska göra allt som står i vår makt för att vinna nåt den här veckan och vi ställer upp med ett grymt lag... ehrm...

Ska även tillägga att det är ölbrännboll och det betyder att jag inte behöver visa upp min kassa sida utan folk ser bara den fulla Emma som inte ser bollen! Det känns ruggigt bra!


Åh jag tror jag måste lägga upp fler bilder från Napa, kommer aldrig kunna sluta tjata om den resan, ursäkta mig men det går inte!


Och även förlåt om jag är snygg på Arlanda när jag suttit där i nästan 12 timmar. :P




Aja det fick bli 2 denna dagen för nu måste jag rusa in i badrummet och göra något åt mig så att jag inte ser helt sliten ut när vi kommer bort till Ivars och ska lira. Nu vill jag att alla skriker: "BF3 rockar hårdast i hela fucking jävla Sollefteå"

Alla som vart på Cypern förstår, iaf om man tar bort BF3 och Sollefteå. :P


bartendrarna mötte vi på stranden det finns en rolig historia om en av dem efter den där dagen på stranden men den hinner vi inte med just nu så.


Shit klockan är 16,48 och alla kommer om12 minuter, ska kanske ta och skynda mig!


Ha en trevlig kväll! PUSSAR and wish me luck

Av Emma Johanna Andersson - 3 juni 2007 23:23

... väntar aldrig för länge, jo det gör man, sitter just nu och väntar på att få hem alla bilder som Limpan knäppt på sin kamera under våran tid på Napa. Har redan fått hem några smaskisar som jag tänkte att ni kunde få se.

Kul på Arlanda

Här sov jag som bäst under första kvällen

Limpan gjorde illa sig på GG

This is Jörgen, he is a hot female

Lördagen, dagen efter min stora dagkom de på att vi

skulle till Nissi beach 6 km bort.

Det här är våra rums grannar,dem är trevliga, men här hade det nog blivit för mycket dricka. (Vi vra i sällskap med varandra)


Nu sova för imorgon börjar studentveckan invigs med öl brännboll.Puss

Av Emma Johanna Andersson - 3 juni 2007 09:55

Närhet till allt 

Napa - Sollefteå

(Blir nog oavgjort, fast lite fördel till Napa för vi tog aldrig taxi närmare dit vi skulle förrutom Nissibeach)

Barer

Napa - Sollefteå

(Lätt Napa, fan här hemma 3 krogar, 2 hade 20 och den tredje hade inte ens dansgolv igår. Har gått på supermarket därnere och köpt sprit men får inte ens komma in på krogen i lilla Sollefteå. De har ju GG och den är bäst)

Stämmning

Napa - Sollefteå

(Just nu måste jag säga Napa men till veckan kommer rösten att falla på Sollefteå då alla vi studenter kommer igång, fast iofs så fanns det några som drog igång "för vi ska ta studenten..." under bar rundan på Napa så. Halft poäng till Sollefteå)

Väder

Napa - Sollefteå

(Den där var äckligt lätt men snart är det sommar här hemmaockså men då blir det ännu mer sommar på Napa)

Vattnet

Napa - Sollefteå

(Lätt Napa igen, hemma badar vi på risön och det är klor vatten i en pool där småbarn kissar iofs gjordes det även det i hotell poolen men då hade vi ju alltid havet vi kunde gå till, vill vi inte bada på risön så får vi gå till älven och den är svin kall)

Killarna/ Hunkarna

Napa - Sollefteå

(Hahahaha fy vad enkelt, jag såg en hunk igår kväll på hela stan och han kommer inte ens från Sollefteå så här är killarna inte på topp, eller de är snälla och söta men inte många hunkar)


Just nu kan jag inte komma på nåt mer att lista upp men Napa vann med 6-1½. Men jag gillar fortfarande Sollefteå och det är här jag kommer bo när jag blir gammal, tror jag, kanske, äh vi får se!

Limpan!: emmaandersson_8@hotmail.com see it soon så jag får bilder

Av Emma Johanna Andersson - 2 juni 2007 01:13

Kunde inte hålla mig!

Här kommer det alla detaljer.. Inte alla men några.


För £34 på grabbarnafår man:

* Lock in - Gratis bar i 3 timmar

* ? - Så fort låten I wanna have sex oon the beach spelades fick man springa fram till baren och få drinken sex on the beach, jodå jag fick ner många många men kommer bara ihåg 3.

* Krog runda - Gå runt på många många kroger i Ayia Napa!

+ mycket mycket mer på GG


Poolen på vårat hotell.

Grabbarna tog sig ett välbehövligt dopp efter en svettig, hård och ja, blöt kväll, innehållande alkohol.

Men kul hade vi alla!








I´m lovin it!








Tack för dina underbart bra drinkar! det var dina sex on the beach som fick mig att inte komma ihåg de 7 eller flera drinkarna som slank ner efter den 3!

 Men satan vad snygg han var.


Bästa blandarn på hela jävla Ayia Napa! :P


Cypern from above!




 Snyggaste svenska brudarna på hela Cypern under vår tid där..

Detta var en

bra kväll. Eller jag har nästan bara goda minnen från Cypern.





Då så kort sammanfattning innan jag somnar över tangentbordet!


Fredag: Kommer fram, tar på bikinin går ner til poolen. Kvällen bjöd på sex on the beach tills jag inte orkade mera eller ska vi säga inte kommer ihåg mera.

Lördag: Hyfsat bakis, men vi gick till Nissi beach 6 km från hotellet, inte så kul men fint som fan! Jag var lugn efter en karatefylla dagen innan!

Söndag: Pressa, pressa, pressa. Händer det något nej, lika blek som alltid.

Måndag: JP sprang topless genom hotellet, alltså Jp hade lite av en karatefyla där

Tisdag: Alkohol

Onsdag: Alkohol

Torsdag: Tog det bara lugnt med tanke på att vi skulle fara tidigt på fredagen men vi hade skoj ändå, shoppade lite.

Fredag: Dags att åka hem.. FY vad TRÅKIGT! SAKNAR REDAN GRABBARNA GRUS.


Just nu känner jag att minnet inte är på topp därför får jag be att återkomma med mer bilder (när Limpan och Ayam skickat dem) och intressanta saker imorgon då jag kan tänka klart!


Solen var framme varje dag. "Inte ett moln så långt ögat kan nå" så var det fan. över 30 grader varmt ute och 30 grader i poolen varje dag!


Nu är klockan 02,15 på Cypern och alla är antagligen på blue moon bar, för grabbarna är stängt men min bartender dansar vidare!


PUSS jag vill tillbaka

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards