€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 11 juni 2007

Av Emma Johanna Andersson - 11 juni 2007 20:48

Hur snygg är inte denna bilden då? :P Satt och hade tråkigt för en stunde sedan så jag knepade ihop nåt snabbt.

This is on Nissi beach! Underbar strand, underbara vänner och karlar till tusen!

Som ni kanske märker har jag riktigt svårt att släppa Ayia Napa men det skulle ni också ha om ni hade varit där!


Idag har varit en förbannat lång dag, tråkig och jobbig dag, klev upp klockan 06,00 och var på jobbet 06,25 fick gå hem 15,45. Jag behöver sova och vila efter 2 veckors intensivt festande! Men jag får vila på torsdag, eller just ja på torsdag ska jag och min sötnos till syster dotter (Jonna) gå på picknick i lekparken, vi ska ha med mackor, fika och festis och sedan leka en stund! Undra om jag ska fara och shoppa med frugan någon dag med?! Skulle vara gudomligt underbart bra!


Nu är det summer of 07 och det ska man inviga med nya kläder, gjord ejag i Cypern så varför inte fortsätta trenden även hemma i Sverige!


Nu ska jag kila iväg in till mitt rum och fantisera lite om nåt härligt så jag pallar med morgon dagen!


Just jag i fredags kväll var jag och fruga på bowlingen med flera andra tex Limpis och Maria, i onsdags då frugan hade lite av en karatefyla så sopa hon på en kille utan anledning och det var ingen dålig smäll heller hon fick på (det var inte en flathand utan en knytnäve rakt över käften) iaf så var han ute då i fredags och JP skulle då försöka säga förlåt så hon bjöd han på en öl, men han ville utnyttja situationen lite så han var lite sträv, jag gick dit och skulle kirra biffen och vi hamnde vi en spelautomat och jag höll mitt tal om att frugan är egentligen en snäll människa bla bla bla rätt som det var matade han i en hunka i automaten och jag fick spela, det hela slutatade med att jag spelade bort 300:- för den här stackars killen men jag tror han tyckte det var kul! Till slut så var han beredd att förlåta frugan med att antagligen gå hem med henne.. Hahaha! Men så blev inte fallet för frugan åkte någon helt annanstans nämligen till N******** och mannen där...

 det var lite fredag också som jag inte har berättat nåt om.


Nu rummet och fantasier Puss E

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards