€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 9 juni 2007

Av Emma Johanna Andersson - 9 juni 2007 12:11

Först och främst: Grattis till mig som har tagit studenten och klarat av 3 år på gymnasiet!


Igår var en härlig dag, fylld med massa tårar, glädjeskrik och firande på kvällen.


Vi började hos Sofia aka Kråkis, vi hade champagne frukost där, kom in och såg de som satt runt bordet då brast det första gången för mig! Tårarna rann! Men det gick över att vi sprättade champagnen. Underbar känsla man hade i kroppen; Emma du ska ut i det riktiga livet eller som en av mina kära lärare uttryckte det "nu börjar festen, hittils har allt varit en förfest". Andra gången jag grät då tittade jag på JP och hon stod och grät så där var det kört, sista gången och längsta gråten för igår var när lärarna höll tal för oss och sa att vi skulle lämna ett enormt stort tomrum efter oss och att det var bäst att det kom några coola ettor annars skulle det bli jobbigt att komma tillbaka efter sommalovet, vi har tydligen lämnat stora feta avtryck i lärar rummet uppe på BF! 

 

 Jag och Marre i parken

Jag och min lillebror Kalle + min morbor

 Jag på lastbilsflaket vi åkte runt stan på

 

 Eje, Jens, Jag, Jörgen och Zander. Shit vad jag kommer sakna dem

Mathilda aka Pocahontas, Zander och Jag


Jaha då sitter jag här, första dagen som arbetslös. Shit, jag är arbetslös och jag har knappt gått ut skolan. Cool titel iaf, eller jag har en annan titel också barnskötaren Emma Andersson! Nu ska jag gå ut i solen och njuta av livet som arbetslös! hihi  


Puss Emma

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards