€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 18 juni 2007

Av Emma Johanna Andersson - 18 juni 2007 11:14

Jaha i fredags var jag, Magda och JP till Ö-vik och shoppade. Jag skulle inte shoppa så mycket för just då kändes det som att min ekonomi inte tillät en heldag i Ö-vik! Men vad händer? Jo jag hittar en massa, massa grejer.

*Ett par jeans

*En klänning

*6 halsband

*2 börsar

*1 par skor

*m.m

Ja men då tänkte jag såhär jag har jobbat som en tok den här veckan som har varit och det betyder lön om ett tag, klart jag kan shoppa!


Lördagen då! Var på Bohedsvallen där Undrom tog emot Giffarna.

1:a målet fick giffarna, 2:a målet Undrom så det stod 1-1 ganska länge, men då får Giffarna nåt skit mål och vinner med 2-1. men det var en bra match! Vi höll på Undrom, Jörgen och Pär (Jörgen och Pär spelar i Giffarna!)


Söndagen! var jag hemma och städade hela, hela dagen.

Mamma: Men Emma du har ju bara ett rum att städa jag har flera.

Jag: Ja men mamma det ser 150000 gånger värre ut än alla rum i hela huset!

Jodå jag skojar inte, mitt rum såg ut som ett råttbo igår innan jag valde att ta tag i det hela. Det började förfalla när jag for till Cypern för då kom det in grejer på mitt rum som inte skulle in dit och det försvann grejer. Det förklarade min käre mor med att mina små kusiner vart här.

När jag kom hem blev det än värre eftersom att jag hatar att packa upp!


Nu ska jag gå och snyta mig,  HAR TAPPAT RÖSTEN och är snorig som f*n.

Ni som känner mig vet att jag inet kan vara tyst, jag kan vara tyst i högst 50 sekunder, men sen pallar jag inge mer.ä


Aja Tjingeling

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards