€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 10 juni 2007

Av Emma Johanna Andersson - 10 juni 2007 23:35

Tänk om jag fick vara på Nissi nu! Gud vad underb art, men 2 av mina studentpresenter var present kort på fritidsresor och en resväska, så nu måste jag fara iväg snart igen. Tillbaka till Ayia Napa, underbara GG  och Nissi beach!

"Lättta spår i sanden och en vind som smeker ömt.

Jag är så lycklig att jag fann den, den lycka som jag alltid drömt"





Idag for Limpis hem till Norrköping igen och vi får inte träffa henne förrän på gatu.

Och det är klart Limpan att kommer sakna dig!

Därför en hyllning till Limpan!

Bilden bredvid:

"Lovely juice for sexy ladies!" Eller "Kalla drikar för heta brudar"

Tack för den otroliga resan du var med på och vi syns på gatu. Spy inte ner hela Norrköping nu!


Nu blir det sova ska upp och jobba imorgon!

Puss Emma

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards