€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 7 juni 2007

Av Emma Johanna Andersson - 7 juni 2007 15:32

Ärade läsare, här ser ni världens bästa 3 lärare.

Conny, Susanne och Christina, mina lärare.

Sista dagen med mösspåtagning och sedan var det lärarnas tur att rå om oss helt för sig själva. de hade förberett en tävling där vi skulle gissa vem låtarna de sjöng handlade om i klassen. Sista låten, låt 25 var midnatt råder och de sa när de skulle sjunga den att den här är fin nu kanske ni fäller en tår och gissa vem den handlade om?! Jo men MIG! Finaste låten enligt lärarna handlade om mig! Blev bra paff när de sa det. Tydligen trippar jag fram i hög hastighet. ;D


Nu måste jag prova klänningen snart!


Puss

Av Emma Johanna Andersson - 7 juni 2007 01:14

Överraskningsfest och jag är hemma nu?!

Ja men det var så underbart tråkigt att vara inomhus så jag höll på att krevera! Vill vara ute när det är finväder!

Som ni ser så började kvällen bra! Jag och JP näckade nästan (hade endast trosor på oss) när vi körde klädstrecket, men det dog totalt när polisen kom och körd ebort oss så nu sitter jag här och får bilder av Magda.. Tack Magda, jag älskar bilder.


Jag orkar inte mer så nu sover jag.


Godnatt!


Puss puss


(Klockan är just nu 02,15 på Napa och folk festar på på Aqua eller Blue moon bar, där festar man,där har man inte tråkigt. Min bartender står antagligen och shotar just nu!)

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards