€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 29 juni 2007

Av Emma Johanna Andersson - 29 juni 2007 22:46

Jaha då var det fredag och alla går och tycker det är sååå skönt att det är helg, vad ska då jag tycka eftersom att jag är en "arbetslös fd student"? Jo det ska jag berätta, jag gillar inte den här helgen för när denna är slut så måste jag börja jobba, visst det är pengar men ack så jobbigt och jag hade gärna bara glassat i sommar, glidit runt på stan i solglajjer och lekt bortskämd snorunge, men nej nej det får inte Emma göra i sommar.

Vi får ta det då jag har blivit rik.


Fick idag ett förslag som jag inte kan tacka nej till.. Gå på fotboll under gatu, låter kanske tråkigt, men en fotbolls match tackar man inte nej till,

pratar nu med min kära vän Ayam på msn och vi ska sitta på VIP plats (det tar jag med en nypa salt) En fotbolls match är bästa förfesten, värsta är att när jag kliver in på arenan kommer båda lagen springa ut i omklädnings rummen och gråta, för dagen efter är inte bra för mitt utseende.

Whatever! Jag ska se fotboll that´s it!


Vad har jag mer att berätta om min dag, har varit på stan med storasyster Jenny aka Fågelskådar´n,(rolig prick det där), var och köpte band till min klänning och Williams dopklänning, vi ska matcha varandra, because I´m the godmother!


Mera har inte hänt, eller jo jag fick äta en underbart god tonfisksallad idag, den är helt fantastisk! På tal om fantastisk så såg jag en bild från Napa idag som är grym det är på gubbarna som sprang omkring och sålde lovely juice på baksidan stod det "Sexy Juice For Sex Machine" Grymma gubbar, ca 50 år gamla och på tal om 50 åringar så såg jag en bild på min 50 åring i en bilddagbok, jag får rysningar över hela kroppen, de är hemskt! Huvva


Imorgon kommer LIMPIS! Äntligen, I have missed her! =D


Nu ska jag och mamma dricka Rom och Cola! Mumma...

Puss Emma

Av Emma Johanna Andersson - 29 juni 2007 01:00

Ja då var man hemma igen efter en lyckad kväll.. Jag älskar Ola Svensson, vi ska gifta oss och få vackra barn tillsammans!

Jajjemen ni läser rätt, giftemål och vackra barn!


Om vi delar 50/50 på generna så kommer våra barn vara totalt överlägset grymma på fotboll, bra på att sjunga, riktigt blonda, grymt blåögda, medel bruna och ha jävligt snygga kroppar.

Ja nu har ni kanske bilden klar i huvudet hur våra bebisar kommer se  ut.        

HELT PERFEKTA!!







Och ni som tvivlar, Ola är med på detta! Klart han vill ha perfekta barn!

Nu kommer listan "kvällens":

"Sötaste": OLA

"Roligaste": Biljakten

"Nära döden upplevelse": Röd ljuset i Ö-vik

"Pinsamaste: E-types dansare

"Pappa gå hem, jag skäms": Niklas Wahlgren, men snygg ändå.

"Snyggaste": OLA

"Underbaraste": OLA

"Doldis": Killen på elgittar/bas/gitarr, vad det nu var


Det var allt för mig denna aftonen/kvällen/natten.

Nu ska jag sätta mig och fantisera och klura ut namn åt mina och Olas barn


Puss E

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards