€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 26 juni 2007

Av Emma Johanna Andersson - 26 juni 2007 23:58

Natt bloggning, brukar alltid kunna kläcka ur mig det mest brilijanta då.

Vad gör då Emma på dagarna? Svar: Inget alls och det knäcker mig totalt.

Eller jag sitter och snorar, nyser, hostar och försöker sjunga för att få igång rösten, men den vill helt enkelt inte samarbeta med mig, fast det är ju bättre jag låter inte som en ,"skadeskjuten kråka" längre (vår älskade Cyprus mate Jon ägde med det ordet!) på tal om Cypern, I miss it! Undra om jag ska flytta dit? Inte nu men om några år, eller va fan, NU!


Snart är det hamnfesten i Ö-vik, jag vill dit eftersom att för första gången i hela mitt liv har jag fixat sov plats långt innan det är nåt så jag bara MÅSTE dit! Undra vem/vilka som vill följa? Frugorna? Jaaaa, det vill dem säkert!


Jo btw min nya säng är kanoners, alla tiders.. Helt underbart med en dubbelsäng! Måste nog skaffa fler för de är sååå sköna..


Jag försöker komma på hur killar fungerar, är ni ALLTID kåt? Verkar som så, aja men det är ju kul för dem, men för oss ja vad säger du Magda, ditt och mitt special område det här ju, vi brukar ju komma på så mycket kloka grejor om just det här ämnet när vi slår våra små huvuden ihop, iaf efter några små små lakrits shots, även kallad turkar, dem är gooooda!


Såg förresten allsång på skansen idag, försäkte få alla här hemma på allsångs humör, men nej nej inte ska man tro att man kan få leva sig in allt för mycket i teven. Stockholm i mitt hjärta öppningslåt och jag försöker verkligen leva mig in i det hela.

Emma: "Stockholm i mitt hjärta"

Jonny: Inte är väl Stockholm staden i ditt hjärta

Emma: Men ditt rikspucko dem sjunger ju så..

Tills sist fick jag med mig mamma, men min mamma kan inte ta en ton rätt nästan så hon viskade sig genom hela programmet.


Jo en sak till, jag har en kompis hon är 19 år, har köpt hus och är förlovad. Shit vad jag känner mig omogen. Jag är ju en liten barnunge jämfört med henne och då är hon bara 7 månader äldre än mig. Strange feeling!

Fast jag är jätte glad för hennes skull.. Nu ska jag prata med lite folk!



På lördag kommer Limpis hem! Gud vad kul!!!


Have a nice night! Puss E

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards