€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Emma Johanna Andersson - 19 juni 2007 18:55

Läste just Magdas blogg.. Hon hade länkat en massa för hon är en sådan som måste trycka på alla länkar "för att sevad som gömmer sig där bakom"

Nu ska hon få det svettigt så nu ska jag hunk länka så att hon bara måste klicka om och om igen! :P


En av dessa karlar kommer bli min MAN någon gång i framtiden,

so say hello to them ! !

Här är mina föredetta kärlekar.


Hojta om jag glömt någon M!



Nu ska jag kanske spela minigolf..

Puss Emma

Av Emma Johanna Andersson - 19 juni 2007 00:40

Idag hände når intressant. Ja väldigt intressant!

Vi for till Mary och började spela kort, plump och min käre vän som får vara namnlös i detta inlägg börjar att skicka en massa sms med en kille och det slutar med att karln ringer och de bestämmer träff ute i skogen, eller han kommer och hämtar henne, de far till skogen, det läskiga var att när jag och Mary satt och spelade klart plumpen så vet ju vi precis vad de ska göra. :P

Jaja, jag är glad för hennes skull, så länge hon är glad.

Sedan när hon inte är glad längre vill jag bara strypa han!!



Nu ska jag försöka sova fast jag lär fastna vid teven där min syster min 12 åriga syster sitter och tittar på Laguna Beach (grym reality såpa) med min schnygging Stephen Coletti! OHHH vilken man, skulle inte säga nej till han..


Pussar!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards