€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 16 juni 2007

Av Emma Johanna Andersson - 16 juni 2007 15:45

Haha fick mig alldels nyss ett gott skratt. Fick en rolig kommentar här i min blogg under ett inlägg som handlade om Ayia Napa, så här löd den:

"haha :0 tur att man ska in i lumpen för i den här stan lär man ju aldrig våga visa sig igen :P:(" Undertecknad av en viss L****.

Funderade ett tag och insåg sedan vem det var från. Klart att du kan visa dig här i stan, det som hände på Napa stannar på Napa det var därför jag inte skrev ut namnet :P vi kan kalla det ett internskämt som du aldrig kommer få chansen att glömma för vi som såg det kommer ALDRIG glömma det!

Usch nu saknar jag Napa igen så fruktansvärt mycket.


Jaja nu ska jag bege mig mot Forsmo och grilla lite mat för att sedan åka norr ut (eller vad det blir) mot Undrom och Bohedsvallen för att kolla på derbyt mellan Sollefteå och Undrom, matchen börjar klockan 22,00 och det är öltält, mattält och underhållning, Shit vad skoj det kommer bli!!



Jo jag köpte en skiva idag, en skiva har jag inte köpt på säkert 15 år, nä men det var länge sedan det fick iaf bli kung tAKiDA! Jag älskar dem och egentligen vilka gör inte det??!








PUSS PUSS

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards