€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 13 juni 2007

Av Emma Johanna Andersson - 13 juni 2007 21:58

The perfect

Sex on the beach!



2CL VODKA
2CL PERSIKOLIKÖR
2CL TRANBÄRSJUICE
2CL APELSINJUICE

























I wanna have sex on the beach, Come on move your body,
Sex on the beach!
I wanna have sex on the beach, Come on there's a party,
Sex on the beach!


Imorgon ska jag på picknick med min sötnöt till systerdotter Jonna!

Vi kommer ha sååå mysigt, ska hålla tummarna för att väder gudarna vill att vi ska ha det bra och att inte den där knepiga tanten kommer!

(Just nu har vi en psykopat här i stan som är ute efter att stjäla/kidnappa små barn. Höll nästan på att lyckas med en liten kille på tjärnen och idag följde hon efter min syster Jenny när hon var på Ica med William, hon frågade en massa frågor, om han åt ur flaska eller om Jenny ammade, om han var snäll m.m Fy hur kan människor vara så? Hur kan man vilja stjäla andras barn? Skulle hon vilja att någon kidnappade hennes barn om hon hade egna? VILKET STOLPSKOTT!! VILKET STOLPSKOTT!)


Nu borde frugan komma snart.


PUSS E

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards