€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Emma Johanna Andersson - 14 juni 2007 23:20

Om 11 timmar och 10 minuter far vi till Ö-vik!

Vi ska shoppa, fika och spana efter hockey hunkar (en är reserverad för PJ)


Ikväll har vi haft fullt upp med att hitta kläder som min lillasyster kan ha på sig imorgon på hennes avslutning, lilla stumpan ska börja 6:an til hösten och bli en än värre fjortis...

Helt sjukt vad fort tiden går!

Som tur är så har vi hittat outfiten, med lite hjälp från min garderob så är det packat och klart, synd att hon inte är äldre så man hade kunnat gjort henne ännu snyggare... :P


Nu ska jag fundera över min morgondags outfit för min del!

Puss och godnatt


Förresten picknicken var helt underbar, vi fikade (läs: jag, Marre och JP fikadeoch Jonna lekte), sedan lekte vi tillsammans jag och Jonna, vi åkte rutschkana (eller hur det stavas) och jag gjorde illa mig som fan när osmidiga Emma skulle åka på samma sätt som Jonna (på mage) nerför en kana som hade bucklor. men men jag överlevde och ingen kidnappade varken Jonna, JP eller Marre.. hihi


Tjoflöjt

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards