€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 30 juni 2007

Av Emma Johanna Andersson - 30 juni 2007 18:22

Nu är jag på väg mot nordligare bredd grader, närmare bestämt Nipuddsvägen ***, till frugan.

Är riktgit sugen på att gå ut ikväll.. =)

Hoppas det blir en liten sväng iaf så man få kolla in folket. Vet några som är hemma från en större stad här i Sverge som ska ut här uppe och känna på det livlösa Sollefteå, men som alla säger det är löning och då flockas folket på krogarna, de 3 som vi har iaf.


Ja ja då ger man sig ut på nya äventyr då, kanske slinker ner en sex on the beach eller 4.

Nä men vi får se vad kvällen bjuder på. Bara det är med mina vänner så blir det kanoners! Brukar bli så iaf..

Nä nu ska jag ta och vandra eller jag måste vänta på lite drickbart innan.

Btw jäklans vad gott det var med Rom och Cola med mammi igår.. =P


Puss Emma

Av Emma Johanna Andersson - 30 juni 2007 13:19

Ja klockan är 20 över 1 och jag har redan 127 stycken som läst min blogg, bara idag! dagen har knappt börjat. Coolt! det är riktigt coolt! =) fast jag börjar tro att det blivit nåt fel, men coolt är det =)


Nu ska jag kila iväg en sväng på staden, ikväll blir det skit snack med ja iaf Magda, vet inte vad de andra ska göra, och jag vet inte om jag vill prata med Jennifer efter hennes uttalande i bloggen om min blivande man!


Läste en rolig grej igår från MR Schulman som motbevisar Jennifer starkt..

OLA

"Jag avskyr hans Michael Jacksson-falsetter i nya låten "Natalie". Egentligen avskyr jag hela låten. Ändå trallar jag på den hela tiden. Natalie, Natalie, Natalie. Låten är numera som en del av mig. Som en andra hud. Bra jobbat!"


Av Emma Johanna Andersson - 30 juni 2007 00:38

"vi ska ju äga på läktaren! och verkligen bevisa att vi hejar på en person genom att skrika och typ ja vi får se vad som händer där.. hahaha" - Ayam


Klart vi ska äga läktaren, jag ska ha en tröja med stor text, LUSTIG!!!

Har aldrig misslyckats med att äga en läktare!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards