€mma - Isprinsessan

Direktlänk till inlägg 29 juni 2007

VIP i Sundsvall? :P

Av Emma Johanna Andersson - 29 juni 2007 22:46

Jaha då var det fredag och alla går och tycker det är sååå skönt att det är helg, vad ska då jag tycka eftersom att jag är en "arbetslös fd student"? Jo det ska jag berätta, jag gillar inte den här helgen för när denna är slut så måste jag börja jobba, visst det är pengar men ack så jobbigt och jag hade gärna bara glassat i sommar, glidit runt på stan i solglajjer och lekt bortskämd snorunge, men nej nej det får inte Emma göra i sommar.

Vi får ta det då jag har blivit rik.


Fick idag ett förslag som jag inte kan tacka nej till.. Gå på fotboll under gatu, låter kanske tråkigt, men en fotbolls match tackar man inte nej till,

pratar nu med min kära vän Ayam på msn och vi ska sitta på VIP plats (det tar jag med en nypa salt) En fotbolls match är bästa förfesten, värsta är att när jag kliver in på arenan kommer båda lagen springa ut i omklädnings rummen och gråta, för dagen efter är inte bra för mitt utseende.

Whatever! Jag ska se fotboll that´s it!


Vad har jag mer att berätta om min dag, har varit på stan med storasyster Jenny aka Fågelskådar´n,(rolig prick det där), var och köpte band till min klänning och Williams dopklänning, vi ska matcha varandra, because I´m the godmother!


Mera har inte hänt, eller jo jag fick äta en underbart god tonfisksallad idag, den är helt fantastisk! På tal om fantastisk så såg jag en bild från Napa idag som är grym det är på gubbarna som sprang omkring och sålde lovely juice på baksidan stod det "Sexy Juice For Sex Machine" Grymma gubbar, ca 50 år gamla och på tal om 50 åringar så såg jag en bild på min 50 åring i en bilddagbok, jag får rysningar över hela kroppen, de är hemskt! Huvva


Imorgon kommer LIMPIS! Äntligen, I have missed her! =D


Nu ska jag och mamma dricka Rom och Cola! Mumma...

Puss Emma

 
 
Ingen bild

ayo

30 juni 2007 00:33

vi ska ju äga på läktaren! och verkligen bevisa att vi hejar på en person genom att skrika och typ ja vi får se vad som händer där.. hahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johanna Andersson - 26 juli 2012 18:31

Hej kära ni!   Hoppas ni har sol i er stad för här hemma verkar det aldrig vilja bli riktig sommar, visst solen skiner men vad hjälper det när det bara är för en dag eller halv dag. Värmen vart är du?   Nu drar OS snart igång, gud som jag l...

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2012 23:25

Wien eller Berlin? Vart finns bästa shoppingen? Vart finns mest historia? Snälla hjälp! Puss...

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2012 22:26

Här kan man vara sig själv och fortfarande se det magiska i världen. Vattnet glimrar sådär vackert här hemma i Ångermanland som det gör i tecknade serier....

Av Emma Johanna Andersson - 20 juli 2012 06:37

Wihoo, hell week är snart över. Äntligen kan jag börja leva igen. Ha ett liv förrutom jobbet. Har börjat göra iordning källaren. Tänkt att det ska bli en sportbar, får se hur lång tid det tar, har svårt att se det färdiga resultatet framför mig eft...

Av Emma Johanna Andersson - 17 juli 2012 07:10

Eller nåt sånt. Börjar 06 hela veckan, skit vecka verkligen. Vart är sommaren? Herregud tiden går så fort, tycker nyss att jag klagade på att det var för kallt ute, nog för att jag fortfarande klagar på att det är för kallt men ändå det är ju för ...

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards