€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under december 2007

Av Emma Johanna Andersson - 8 december 2007 17:07

Ikväll är jag barnvakt åt en av världens sötaste tjejer.

Vi ska titta på Uuuu och äta en massa godis, hon har även tagit med sig sin gitarr så vi kan väl låtsas att vi spelar guitar hero =D

Så är det någon som vill göra mig sällskap när damen gått och lagt sig (även innan)så är det bara att komma.


Så även att Arvingarna har släppt en julskiva, den ska bli min!

Ångrar som fan att jag inte bad Casper (the singer) att spela min absoluta favorit låt, den låt som jag låg och stor grät till då min älsklingsmorbror bestämde sig för att flytta till Stockholm och jobba (tror jag det var). Det var det värsta någon gjort mot mig. Låten är iaf Himlen måste gråta.


Nu ska jag käka och se om damen vill ha. Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 8 december 2007 01:20

Har nyss klivit upp ur ett händelserikt late night bath.

Vi lekte nämligen en lek, vi skulle säga något under vattnet och den andra skulle gissa vad som sas. Det var skit kul tills mitt hår sögs in vad det nu heter, gjorde förbannat ont att försöka komma loss :P

Ja man kan väl säga att det är jag i ett nötskal. haha


Oj vad glad jag blev då Marie vann ikväll, trodde på Amanda men hoppades på Marie =D Men Amanda har ju ändå ett skivkontrakt som väntar så hon ska inte vara ledsen för det, även fast jag hoppas att jag slipper höra henne nåt mera för jag gillar henne inte alls, vet inte vad det är men, nä hon funkar bara inte för mig.


Nu blir det nog sängen, ska upp och kolla skidskytten (tror det är det först) imorron, Olle plockade ju fram lappen så nu vet vi att det börjar 09,55 :P hehe


Puss&godnatt

Av Emma Johanna Andersson - 7 december 2007 16:51

Orkar fatiskt inte skriva nåt om matchen just nu, måste fan få smälta hur värdelös mr Rönnmark var, och med den nivån så kommer det ta lååång tid. Men ni får 2 bilder som min lillasyster tagit från gårdagen, och med tanke på hur några av bilderna ser ut så funderar jag på om hon var full eller intresserad av publiken..

Av Emma Johanna Andersson - 6 december 2007 23:48

Ett av tillbehören i ett av världens underverk kan ta mig någonstans nu!

Domare kallas bihanget som ibland kan vara totalt värdelösa, domare Rönnmark borde sluta som domare, han är bara sur och faller för publiktryck!

Återkommer imorron, då jag fått lite bilder.. Puss&godnatt

Av Emma Johanna Andersson - 6 december 2007 14:33

Nu far jag, snart iaf!

Ska kamma håret så man ser anständig ut :P

Se matchen och begrunda 2 av världens 7 underverk: HOCKEY & FÄRJESTAD

För det ska jag göra, på plats, i banken.


Puss&hej


Av Emma Johanna Andersson - 6 december 2007 09:54

Ingen buss utan bil! Nä just det, det blir till att åka V50 upp till Ö-vik, vi kommer att åka någon gång kring 3 så det blir tidigt, men man får väl gå på stan eller nåt sånt lovely, tillls man vandrar in i hallen och faller mer & mer ;)


Kollar på gårdagens våra bästa år & man slutar aldrig förvånas över hur otroligt knäpp dem är. Det måste vara en otroligt rolig arbets plats iaf, undra hur många skratt som utbrister över sjuka repliker och handlingar varje dag? Kanske man skulle söka en roll för undersökning :P haha


Snart dusch! Heja heja

Av Emma Johanna Andersson - 5 december 2007 23:35

Imorgon blir det hockey! Modo tar emot Färjestad i banken(swedbank), tror faktiskt att vi har ruskigt bra platser, fast det finns få biljetter som slår de senaste jag hade! =D

Tar med mig min lillasyster (för att jag är sådan snäll storasyster & för sällskapet) men det får bli buss, kanske om Emelie far hem på efter matchen så kanske vi kan få lifta med henne, som skönt at komma hem och slippa skumpa buss..


Nu ska jag titta på csi inte för att jag gillar det utan för att jag inte är trött.


Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 5 december 2007 08:54

Morrn morrn!


Nu är jag i Bollsta och vi börjar bli mer och mer stressad över tentan på måndag och tentan på tisdag.. Hur fan ska vi lyckas med detta?!

Om det inte funkar så får vi ta till några åtgärder som vi nog inte vill, det avslöjar jag nog när vi måste vidta dem ;)


Jag längtar till lunchen, den är bäst på hela dagen =D

Nu ska vi plugga, plugga, plugga!

We have a tenta att skriva.

Jonny skulle ringa och väcka mig imorse, han ringde nu 08.45 då jag redan var framme :P Tack ska du ha!

Återkommer väl med uppdatering på dagen (och livet) senare.


Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards