€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 31 december 2007

Av Emma Johanna Andersson - 31 december 2007 12:46

Sådär årets sista dag är kommen så därför tänte jag brista ut i sång som ett tack för att ni stått ut med mig under ett år likt en, ja jag vet inte, men ett proppfullt år, där vissa saker varit jobbigare att ta in & vissa saker varit skit roliga. TACK!


No more champagne
And the fireworks are trough
Herer we are, me and you

Feeling lost and feeling blue

It´s the end of the party

And the morning seems so grey

So unlike yesterday

Now´s the time for us to say...

Happy new year

Happy new year

May we all have a visionnow and then

Of a world where every neighbour is a friend

Hapy new year

Happy new year
May we all have our hopes, our will to try

I we dont we might as well lay down and die

You and I

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards