€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 12 december 2007

Av Emma Johanna Andersson - 12 december 2007 18:01

Såhär är det, ödet gillar att jävlas med mig, de som läst min blogg tidigare och framförallt mina vänner & min familj vet att jag hatar tvättstugor.

Nu då jag tog mig i kragen och gick ner till den för att tvätta så är det någon som tagit tvätttiden, hon bad så hemskt mycket om ursäkt och jag sa att jag skulle komma tillbaka om 40 minuter efter att hennes tvätt var klar. Jag blev inte arg eller så på henne.

Så efter denna händelse så kanske alla förstår att det inte är meningen att jag ska vara i tvättstugan.

Jag var bara tvungen att dela med mig av detta så att mina vänner och de ur min familj som läser detta inser att jag faktiskt ger/gav det ett försök men det misslyckades och det var inte mitt fel. Shit vad de kommer vara stolta över mig nu, eller hur? =D

Nu ska jag laga mat, tacogratäng, får se om det inte är meningen att jag ska laga mat heller..


Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 12 december 2007 14:19

Hon har gjort som alla andra! Släppt en bok, och jag vill bara gråta, jag vill och kommer nog börja gråta om jag måste se denna boken med denna människa på framsidan hemma i stan då jag går på bokhandeln och ska köpa mig ett litet fjuttigt kollegieblock, ett kollegieblock som kommer förstöra min jul och skada min syn för resten av livet.

Kolla här om ni vill få gift i era ögon.


Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards