€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 26 december 2007

Av Emma Johanna Andersson - 26 december 2007 14:12

Idag mår jag bra,

Idag är jag bara törstig,

Idag kollar jag på fotboll,

Idag mår jag bra!


Satan vilken vurpa Jonny gjorde utanför 64:an inatt, han ramlade över reklamskylten och jag trodde att jag skulle skratta ihjäl mig, idag är det lika roligt fast ändå inte för nu verkar det inte bättre än att kortet är borta.. Fast det är ändå så jävla kul, hahahaha

Av Emma Johanna Andersson - 26 december 2007 02:38

Idag var det då juldagen och det är en av dagarna då alla i sollefteå går ut och hoppas på napp, fylla eller bara trevligt sällskap (jag hoppades på det sistnämnda ich det fick jag)

Började med en liten fest hemma hos mig med rätt mycket folk, tyvårr så gick JP hem, hade gärna haft med mig henne för hon är en sådan som kan få party humöret på topp. Men jag har inget annat att klaga på, sällskpaet var kanon och jag fick även en och annan sak utredd.

Nu när gaddarna är färdig borstade så ska jag ta min kropp och förflytta den till sängen, fast hur jag än gör så kommer jag inte vara lika vacker imorron som ikväll :P hah


Puss&hej vänner

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards