€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 29 december 2007

Av Emma Johanna Andersson - 29 december 2007 20:09

Nyss hemkommen från Sundsvall och den här dagen blev bra efter många frågetecken ifrån början.

Kom hem några kronor fattigare, nyårsklänning, t-shirtar, smycken och en mössa (som kommer synas ute på rauka sjö och överallt annars för den delen)

Jag har även blivit ett Nintendo Wii rikare =D Så ikväll blir det spela av..

Magda undrade om jag skulle med ut också och det kan jag nog inte tacka nej till, trodde att det skulle bli som förrut då det var jag, JP, Magda och Marre som röjde staden men det blir inte så nu nä.. och det blir för den delen ingen krog heller, synd, hade sett fram emot att krogen med damerna utan nu blir det istället Jenny och Erik för lite sällskapsspel, funkar det med :D


Nä nu ska jag ha kul med mitt nya Wii så ni andra får ha det bra! Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 29 december 2007 13:37

Goddag!


Nu vill jag fara till Sundsvall för jag är i stort behov utav något till nyårsafton men som det ser ut nu så kommer jag nog få ta och sy ihop något av kökshanddukarna.. KUL!


Dagen har knappt börjat och jag är redan less, får väl ta och gå på stan här hemma istället, wihiii..

Usch!


Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards