€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 3 december 2007

Av Emma Johanna Andersson - 3 december 2007 14:46

Ja men då har snart en till dag gått, ska ner på bibblan nu & låna någon bok om specialpedagogik som jag ännu inte har läst och tentan är på måndag, bra jobbat Emma. Fast för att komma med ett försvar till/mot mig själv så ska tusen andra böcker & artiklar läsas så tiden räcker helt enkelt inte till. Jag hatar universitetet och tentor, men snart är det inriktning och jag ber till gud för att den bli så mycket roligare!


Sedan så har jag kommit på något mer som jag skulle vilj utbilda mig till, eller jag har funderat på det men nu när det är tungt på lärarutbildningen så blir längtandet bara större och större efter att få läsa inredning & desing.. Hur kul skulle inte det vara då!

Ja det får väl bli nåt när jag har kuggat varende tenta som går att kugga på lärarutbildningen eller helt enkelt efter att jag är klar. Det är iaf ett "ämne" jag skulle vilja läsa någon kurs i iaf, kanske finns några bra sommarkurser man kan läsa.. =D


Nu ska jag kila ner på bibblan. Puss&hej

Ikväll möter Färjestad förresten Luleå, middar tyvärr matchen men radion är en bra vän den med, hinner kanske se sista perioden.. I Hoppas!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards