€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 4 december 2007

Av Emma Johanna Andersson - 4 december 2007 22:01

Jag vill som skrivet och sagt åka på hockey på torsdag.

Nemas problemas egentligen, men jag vill ju ha sällskap, kanske kan ta en plats på Färjestad bänk?


Nä jag får väl titta på teven istället och tjäna pengar istället. :(


Nu ska jag snart ta och sova imorron väntar Bollsta för att bli lite smartare?!


Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 4 december 2007 11:00

- Hallå..

-Bla bla bla bla bla..

-Har du försovit dig igen?

-Ja

Morgonen har börjat illa, inte mig det gällde det ovan utan jag väcktes av det värsta man antagligen kan bli väckt av, en borrmaskin! Jag trodde helt seriöst att dem var hemma hos mig, vilket dem inte var förrän dem plingade på och jag öppnade inlindad i ett täcke.

Hej får vi komma in hos dig?

Mmmm ska ni borra?

Ja men det går fort.

Gick in och la mig på soffan och skulle kolla på teve och den unga kille kommer efter.

Ska ni ha teven med, då går jag in i sängen.

La mig i sängen med kuddar under mig och en över örat, och det fantastiska är att det låter mindre när dem är inne hos en, det låter mera när dem är hos någon granne.

-Sådär då var vi klar.

-Jaha och damm ser jag att ni har hittat med.

-Ja sånt är vi bra på att hitta.

-Jo jag som trodde att jag hade städat bra.


Nu ska jag kila och köpa mackor och fikabröd, ska upp till syster och älskade Wille och hälsa på. Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards