€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 23 december 2007

Av Emma Johanna Andersson - 23 december 2007 13:06

Kan berätta att mina godisar blir nog inget jag serverar på självaste julafton, misslyckade? Mja en smula men inte totalt, fula? JAAA!!


Igår så satt jag och såg American pie the naked mile, jag älskar verkligen de senare american pie filmerna, rättare sagt de 2 senaste, Naked mile & Beta house, inte nog med att dem är otroligt roliga utan filmern kryllar av män som är 10:or! Ex: Ross Thomas & Steve Talley


Idag ska jag iväg till momma och äta "dagen före2 julbord, brukar vara en bra tillställning även om förra året blev lite av en freakshow. Det får mig egentligen bara att gilla min familj/släktännu mera, för vad som än händer så tillslut så blir alla sams igen och om man inte kan glömma så är man trevlig ändå :P Imorron är det julafton och jag har inte fått veta vem som är tomte ännu..


Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards