€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 21 december 2007

Av Emma Johanna Andersson - 21 december 2007 17:26

Alla klappar är inslagna och min rygg håller på att dö. Har suttit på golvet sedan klockan 16 typ och det känns kan jag lova.

Det tog ett tag att slå in alla, men vill man att de andra ska få det fin(t) så får ryggen lida pin(t)

Jaja nu ska jag äta, kanske inte lindrar ryggvärken men hungern stillar den lätt.


Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 21 december 2007 11:32

Nu ska jag ta och sätta på mig lite smink och sedan knalla ner på stan för att avsluta julshoppandet för iår, ska köpa nåt som inte alls vet vad det är, ska baka till julafton och måste ha denna ingrediens.

Vet inte om de gör sådan stor skillnad för jag är ingen mäster bagara, men det ordnar sig..

För kanske 4 gånger sedan jag bakade var jag i Umeå och råkade sätta på grillning istället för över&under värme, vilket slutade i att brandlarmet gick (men ingen brand) och att jag fick tinga hem till Sollefteå och säga att dem skulle baka snoddas åt mig för vi skulle nämligen ha med oss på skolan till julavslutningen, detta är 4 år sedan och det betyder att jag bakar en gång om året :P


Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards