€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 11 december 2007

Av Emma Johanna Andersson - 11 december 2007 19:07

Ni är säkert alla super sugna på hur tentan gick?

Nä inte jag heller, men jag kan avslöja att kuggar jag denna så vette fan om det är någon mening att fortsätta...

Iaf ett E borde klaras, annars är jag ganska pinsam, iofs så hade jag inte en aning om 1 fråga utan där chansade jag på A occh skrev nada på B, men jag menar 2:a frågan skrev jag ihjäl mig på..

Skitsamma..


Tog bussen hem idag från Kramfors efter att ha åkt med Anja dit, och funderade på om det fanns pengar på busskortet, och det gjorde det naturligtvis inte. Men chauffören var helt underbar och sa att jag kunde betala en annan gång, och i min värld när det gäller bussar, bjussade han på resan =D


Nu vill jag ha helg, jullov, eller ja nåt i den stilen iaf. Ska snart kolla på Ugly Betty & sedan Desperate, efter det är min dag fulländad och kanske att sängen väntar då, men för innan allt ovanstående blir det king.com!


Tack&Puss

Av Emma Johanna Andersson - 11 december 2007 06:22

Nu har vi den bästa lösningen på åka fram och tillbaka problemen, jag åker till Bollsta och åker med Anja och jessica till H-sand, åker med dem hem från H-sand och åker hem från Bollsta!  Hur bra är inte detta då?!


Nu ska jag strax kila iväg till bussen.. Ohhh måste nog kuta till bussen nu!!


Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards