€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under augusti 2008

Av Emma Johanna Andersson - 3 augusti 2008 18:09

Nu är jag hemma igen, har vart det ett tag nu, har till & med hunit käka.. Det severades surströmming borta på S-gränd.. No No, jag äter inte surströmming utan jag fick köttbullar istället :)


Helgen har varit bra! Förfesten var skoj, maten var god, drickat var ännu godare & uppträdandena jag säg var helt okej.. Uggla var först ut & sedan såg jag en snutt av Hellström, inte mina favorit artiser men det är ändå skoj att vara där..

TACK MAGDA!

Har inga bilder just nu men det kommer nog senare.. Nu ska jag kolla på ett spel jag köpt men aldrig spelat.. 13 rätt tror jag det hette & är ett fotbollsspel :) Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 2 augusti 2008 13:55

FRAMME!

Incheckning klar, maten är påbörjad & första cidern är sprättad!


NU KÖR VI! Puss

Av Emma Johanna Andersson - 1 augusti 2008 22:17

Shit vad veckorna går sakta, äntligen fredag & den kom inte en dag för sent heller.. Har ändå hunnit med rätt mycket idag, jobbat, kollat skor, flyttat åt min mormor (som numera bor ca 10 meter ifrån mig & dörr i dörr med mamma, 3 generationer Andersson på samma gård, inte illa) firat pappa med lotter eftersom det är hans dag idag & packat resväskan.

Tyvärr hann  jag inte träffa killen i mitt liv William heller, är även han & hans pappas namnsdag idag, Per så Grattis till allihopa!

Jag är trött & har ont i ryggen efter att ha gått praktiskt taget hela dagen.


Nu ska jag sova för då jag vaknar så åker vi till Yran! Wehiiii

Tråkigt inlägg men jag ÄR slutkörd.. 2 veckor till sedan ledig i 3 & sedan time for school again. Redan inne på 3:e terminen... Redan inne på mitt 20 år som Emma Johanna Andersson... Time flies!

Puss!

Miss you already

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards