€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Emma Johanna Andersson - 10 augusti 2008 22:09

Min syster ville att jag skulle ha med denna låten på mig blogg..

Jag börjar gråta när jag hör denna låten, filmen var fantastisk men som vanligt så dör alltid den snygga & den mindre snygga får kvinnan..

I detta fall får han även uppfostra den snygges son, antagligen som sin egen vilket är helt fel!

Jag var med Jenny & Mattias på bio på denna filmen, kanske därför den har blivit så speciell, för att jag såg de på bio alltså..

Den är sååå vacker & innerlig, både filmen & låten..

Jag tog en annan video än den Jenny länkade eftersom jag vill bara den snygga :) Enjoy peolpe, speciellt då fallskärms scenen kommer, en av de bästa scenerna alla kategorier, genom alla tider..

Av Emma Johanna Andersson - 10 augusti 2008 20:40

I JUST LOVE THEM!

Lördagen blev fantastisk, iaf uppträdandet, Takida är bäst när det gäller & det verkar vara alltid.. Man blir bara förälskad!

Efter Takida så gick vi på Svensson kök&bar.. Det stället ska jag besöka fler gånger.. :)


Gårdagens shopping kompletterades upp idag med 1 kofta, 2 par skor, 1 par chinos & 2 hyllor till badrummet.. Man blir bara förälskad!

Bilder & en mera detaljerad beskrivning av helgen kommer senare nu ska jag hitta på nåt annat :)

----------------------------------------------

Sollefteå tjejen Emma Johansson tog idag Sveriges första OS medalj i Peking.. Det blev ett silver & det är verkligen med stolthet man presenterar henne som Sollefteå tjejen! Sollefteå är en stark idrotts stad..

Jag visste vem hon var iaf! :)

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards