€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Emma Johanna Andersson - 15 augusti 2008 22:20

Godkväller!


Ja det blev mina kära vänner final i tennisdubbeln! Jag blev så glad, kommentatorerna blev så glada & Aspelin/Johansson blev så glada! Thomas som såg grinfärdig ut under delar av matchen kunde till slut fälla glädjetårar om han så velat, tror dock inte han gjorde det but still, its amazing!

Inatt blir det till att kolla in Nystrand i ytterligare en final, denna gången hoppas jag att det går bättre än senast..


Inser nu att Se upp för dårarna är en väldigt vacker film! Den är varm & innerlig :)

-Jag säger fett bra


Måste även passa på att gratulera en av mina äldsta vänner, Ida (vi har gått i samma klass sedan lekis upp till 6:an, då hon flyttade & var praktiskt taget oskiljaktiga under dessa år.. Lurade till och med i en kvinna att vi var tvillingar & hon svalde det med hull & hår), hon födde i förrgår en liten flickan på Sollefteå BB som fått namnet Julia.. Hon är verkligen en stark ung mamma! :)


Puss

Av Emma Johanna Andersson - 15 augusti 2008 14:42

Med en klump i magen så är det 1-1 i set & 30-40 i 15:e gemet mellan Sverige- Frankrike (tennis).. Semifinal & vinst innebär att Sverige kan lägga ytterligare en medalj till samlingen..

3 timmar & 11 minuter spelade & Sverige leder nu med 9-8 i 3:e & avgörande setet (17 gemet)


Sådär då har jag jobbat klart.. Nu har jag sommarlov igen & jag är nöjd..

10 veckors slit är avklarade & jag är stenrik.. Livet kan inte vara bättre!

Nu ska jag kolla på OS.. Det är nu det börjar på riktigt då jag blir ledig :)

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards