€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Emma Johanna Andersson - 12 augusti 2008 21:55

Nu har jag fått fingrarna ur arslet & lagt in bilderna frånTakida på datorn.. Har insett att bilderna från själva uppträdandet är värdelösa men filmerna blev iaf bra!

Tänkte visa er några eftersom att jag inte orkar skriva nt avancerat just nu, måste sova eftersom jag ska upp klockan 04.00 igen.. Heja, heja, heja Nystrand!

Le biljett

Jag vid en bankomat som satt väldigt högt upp..

Lilla Emma fick lite problem ;)

tAKiDA

tAKiDA again

Måste inflika med att fråga om ni läst om Oscar Steen? Den rara Oscar Steen, med en blick som får mig att smälta!!?

Han var också på Takida i lördags, precis som resten av Modo hockey typ..

Det var bara det att Oscar valde att bråka lite med vakterna & togs av polisen.. Dumt tycker vissa, coolt tycker jag, klart som fan att grabbarna ska få vara ute & festa även om det är kvällen innan dem spelar internmatch med publik! Huvudsaken är att dem presterar eller ja det skiter jag i eftersom jag är Färjestadare så får de gärna vara bakis heeela elitserien & slutspelet, en konkurent mindre liksom ;)

Köpte mig en tidningen när jag var på Konsum & fick mig en rejäl överraskning i form av Douglas Murray den stooore! :)


Puss&Godnatt

Av Emma Johanna Andersson - 12 augusti 2008 18:33

Ännu en dag till ända & nu har jag endast 3 låååånga dagar kvar till mitt efterlängtade sommarlov!

Som gräddan på moset såhär när man är tillräckligt less så slarvar man bort nyckeln till skåpet & Jonny fick fara hem & hämta nya kläder till mig eftersom mina ligger där man inte kommer åt dem.. Men förhoppningsvis så hittar min kusin som också jobbar inne på operation den ikväll eftersom hon jobbar natt, hon skulle iaf kolla :)


Inte heller att Sveriges kanske störtsa guldmedalj hopp tog sig till final i dubbeltrapp heller.. Nej han bommade & bommade & till slut så var han ute.. Inatt ska jag stiga upp klockan 04.00 & kolla på Nystrand.. Han är cool & jag håller alla tummar på att han klarar sig bra & tar sig till final..

Phelps han är otrolig, 3 guldet tog han imorse & jag hoppas han vinner allt han ställer upp i!


Nu ska jag vila, har ätit en tonfisksallad så jag hamnar nog snart i paltkoma.. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards