€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Emma Johanna Andersson - 17 augusti 2008 21:27

Heeeelloooo!

Idag har varit en riktigt slappar dag, bara tagit det lugnt men ändå hunnit med en massa, städat, fiskat & busat med barnen..

Började då med att städa hela lägenheten & det är alltid skönt när det är gjort men fy fan vad less man blir på att göra det, min städerska hon flydde när jag flyttade hemifrån & befinner sig nog i Ryssland hos någon oljeshejk som har mera pengar än jag..

--------------

Efter att ha städat klart så gick jag över på S-gränd & gosade med William som var där.. Jonna hon är så stor så hon vill inte gosa längre, bara ibland ;)

--------------

Efter strandgränd så for vi iväg upp till Graninge & fiskade, det började otroligt bra, 2 fiskar på ungefär en kvart men sedan så dog det av, ungefär tills vi skulle börja packa ihop & Filippa skulle börja vira in mina lina, det trasslade sig rejält & då naturligtvis nappade det, vi kunde inte vira in linan mera då utan fick som försöka dra in fisken.. Tyvärr misslyckades det & fisken simmar nog runt där i sjön nu med krok & lina i gapet.. Stackars fisk..

Mina 2 vackra fiskar!

Jag & Plippan när vi väntade på att få åka hem

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 17 augusti 2008 10:15

Stefan Nystrand & 4 andra svenska simmare var igår på dubbelfinalen i tennis & tog sig någon/några öl så Glenn Östh SOK:s sportchef fick säga till dem..

Är det så hemskt att ta en öl till en tennismatch? Speciellt med tanke på att dessa människor har avslutat sitt OS, de har gjort vad de kunnat & nu är det slut.. Klart som fan att de ska få dricka öl & njuta av resterande OS, det skulle jag ha gjort! Sedan att det var iklädda SOK kläder det kan man diskutera, det var fel, men vem vet, det kanske är enda kläderna de har med sig, de ska ju ändå representera Sverige hela vägen in i kaklet.. :P


MICHAEL PHELPS! Vilken kille, 8 OS guld i ett & samma OS, man kan väl säga att han är en stor bidragande faktor till att USA ligger 2:a i medalj ligan.

Jag är imponerad, så jäkla imponerad!


Ikväll ska jag kanske fiska & besöka min syster m.familj :)


Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards