€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Emma Johanna Andersson - 9 augusti 2008 17:03

Hejja! Nu är vi framme & har installerat oss på hotellrummet.. Vi har även hunnit med shopping & mat :) Har hittat en hel del: 2 koftor, ett par jeans, en jacka & ett par solglasögon.. Love it all!

Vi ska väl ta & göra oss iordning snart & den första cidern är sprättat så man kan väl säga att tillvaron är njutbar just nu..

Sundsvall watch up because we´re in town!

Bilden föreställer salladen som jag åt till middag från subway..

Brödet hade tydligen tagit slut?!

Puss

Av Emma Johanna Andersson - 9 augusti 2008 09:43

Sådär jag, ytterligare en helg med hotellövernattning & artister.. Denna gången ska vi till Sundsvall för att se Takida & Backyard babies.. :)

Ska hämta Magda halv 11 ungefär & jag har fortfarande inte tvättat håret eller kollat så jag fått med mig allt.. Men allt löser sig, det gör det alltid för jag är van vid att måsta fixa sånt eftersom jag aldrig kommit iväg någonstans utan att ha glömt något.. Tandborste eller tandkräm brukar vara det som blir lämnat, men det är med denna gången :)

Puss, puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards