€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Emma Johanna Andersson - 4 augusti 2008 22:09

Fick ett mejl av min gudson.. Han är rolig & älskar Tweenis, jag däremot gillar de barnprogram som gick då jag var lite men det är han alldeles för ung för att veta om :)

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 4 augusti 2008 16:27

Come and lay down by my side till the early morning light
All I’m takin’ is your time. help me make it through the night.
I don’t care what’s right or wrong, I don’t try to understand.
Let the devil take tomorrow. lord, tonight I need a friend.

Yesterday is dead and gone and tomorrow’s out of sight.
And it’s sad to be alone. help me make it through the night.


Nu när jag hör denna låten så tycker jag att det är synd att jag inte såg Kris Kristofferson på yran.. Kris är nu vithårig & utan skägg så det är några år sedan hans storhetstid.. ;) Fats jag skulle jog vilja kalla honom legend med tanke på att han & the one and the only: Mr Johnny Cash har spelat in en låt tillsammans

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards