€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Emma Johanna Andersson - 14 augusti 2008 15:27

Fick ett vykort idag.. På vykortet stod det: Hälsningar från OS i Peking!

Feffe i kina

Det är grymt & vykortet är jätte fint.. Det ska få en alldeles speciell plats i lägenheten! :)

En ny medalj till samlingen, denna dagen blev det brons för Ara i brottning & tydligen så kastade han medaljen i mattan efter cermonin.. Klart som fan man är förbannad då man blivit bortdömd & "bara" fick ett brons!

Jalmar då, jo han förlorade tyvärr sin bronsmatch men den killen ska ha all heder!

Nu ska jag åka & äta våfflor, kanske att det blir lite fiskning senare.. Skulle vara skoj men med tanke på att jag var uppe klockan 04.45 imorse så kanske jag inte blir råpigg lite senare..

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 14 augusti 2008 06:39

Kära chef!

Kommer nog bli lite sen idag till jobbet & anledningen till det är att OS i Peking är så förbannat spännande, speciellt då Jalmar är på väg till final? & Ara likaså? Eller ja nu går det inte alls lika bra för Jalmar, tror jag, jag fattar noll om brottning..

Hoppas du förstår mig, för jag är ju ändå där hela dagen så jag missar allt annat än just minuterna innan jobbet börjar..

MVH Emma

Av Emma Johanna Andersson - 14 augusti 2008 05:04

Godmorgon!

Klev upp & var väldigt förväntansfull över att Nystrand skulle simma finalen.. Men vad händer, jo han kommer sist.. Så jag gick in i köket & kokade mig nudlar istället! Undra om dem snart är klara, shit nu kokar det över.. Puss&Godmorgon

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards