€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Emma Johanna Andersson - 6 augusti 2008 21:39

Nu är jag äntligen hemma! Efter att ha tagit emot 4 tyskar så fick det räcka.. En pratade knagglig svenska & den andra knagglig engelska.. dem tyckte att jag var super duktig på engelska & skrattade generat när dem skulle prata med mig ;)


Hade iofs kunnat bli ännu längre jag var borta eftersom jag blev medbjuden på en öl, liksom afterwork öl..

Men jag dricker inte öl.

Men Emma du får dricka sprit.. Kom nu!

Tack du, men jag måste vänta in 4 tyskar..

Ja jag såg 2 kärringar här nere & dem hade nog 7 väskor med sig..


Nästa vecka ska jag fasiken följa!


Nu ska jag hälla upp vatten eftersom det inte blev nåt igår, tydligen så funkade det inte går så vattnet rann på som bara den igår & imorse..

Satan att damerna inte kunde vinna idag, en slagen Emma somnade på soffan men missade endast 10 minuter..

Hoppas iaf att IFK Göteborg kan hålla ihop nu så att inte dem också förlorar pågrud av trötthet..

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 6 augusti 2008 14:18

OS är igåååååång! Gud vad jag älskar när ett stort mästerskap drar igång... En aning tjuvstart eftersom invigningen inte är förrän på fredag men vad gör det när jag fått sluta tidigare bara för att kunna se fotbollen!

Tyvärr ligger damerna under just nu med 1-0 efter 34 minuter.. 9 minuter kvar av första & sedan 45 nya friska minuter i 2:a.. Så än kan vi vinna, saknar bara Hanna!


Har varit på apoteket & köpt mig handsprit, 85% till och med, Det är en sak alla borde investera i.. Tänk vad mycket baciller man stöter på dagarna i ända, även hemma där det är ens "egna" baciller så är dem äckliga & inte så hälsosamma...


Nu ska jag engagera mig så jag bir alldeles slut & sedan kila iväg på nästa jobb, där har vi teve så jag kan fortsätta kolla. Puss!


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

1-1 Sverige är med i matchen igen,

 har sagt att jag älskar Lotta Schelin ibland?

I dooo!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards