€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 25 februari 2009 11:33

Hej vänner!

Sitter & kollar på skidorna där Anna Olsson just nu är ute i spåret. Samma Anna som tillsammans med Lina Andersson för 3 år sedan tog OS guld i Turin. Samma dag som jag & JP skolkade från en massa lektioner (om jag inte minns helt fel, vi kanske till och med var lediga) för att sitta i matsalen, titta på storbildsteven & bara njuta av en fantastisk svensk skid dag, en bit ifrån oss satt Puppen, våran lärare, alla tittade på varandra & bara log & det var en sjujäkla härligt bra stämning, alla skrek när både tjejerna & killarna vann :)


Hade tänkt kila bort på stan om en stund & kolla lite på bokrean, skulle vilja ha en ny bok, spelar ingen roll vilken, bara den är bra ;) 

Sedan ska jag fara upp till min gudson & mysa.


Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards