€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 9 februari 2009 21:01

Hej söta läsare!


Var på stan tidigare idag & fikade med mina systrar, syskonbarn, systerman & Jonna, väldigt mysigt & trevligt efter en hel helg utan dem, är inte vanligt om man säger så ;)


Nu på kvällen så har jag städat, tvättat, hängt- & strykit tvätt här hemma, inte så kul men ack så nödvändigt, stora dammråttor låg & lurade inne i sovrummet & när jag väl börjat har jag rätt svårt att sluta för det mesta. Men nu är det så rent & fint här hemma & det luktar gott också, har tänt en massa doftljus lite överallt :)


Nej nu blir det teve, tycker jag är förtjänt av en helkväll/natt i soffan bara latandes ;)

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 9 februari 2009 11:16

B-Å Nobbar Douglas?!

Nej, det måste vara fel, det får inte vara rätt. Är han tillgänglig måste B-Å ta med honom, det är med sådanna killar i laget man vinner, sådanna som aldrig slutar kämpa. Nu ligger tyvärr San Jose bra till over there så det är inte ens säkert att han kan vara med, men om han kan, DÅ MÅSTE HAN FÅ VARA MED!

Anledning till detta uttal är som står i artikeln att det är stor rink. Jaha, so, han klarar nog även en stor rink, storleken har ingen större betydelse i hockey. Ska Douglas bara få vara med när det spelas på liten rink då? Orättvist mot han & svenska folket som fått någon att tycka om!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards