€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 10 februari 2009 15:05

Goddag allihop!

Har hunnit med rätt mycket idag, skottade fram min bil som plogbilen varit så snäll att ploga in i helgen då jag inte varit hemma, tack som fan!

Tog typ 30 minuter att få bort alla snö.

Åkte upp på fresk för att köpa en tavellist utan resultat, insåg att bilen inte mått så bra utav att stå in plogat när jag skulle därifrån då den absolut inte ville starta, J fick komma med Mercan & sedan fick jag skjutsa en kille som heter Patrik till berners. Nu hade jag iaf en bil som fungerade vilket kändes bra så jag tog en sväng in på Bodéns & firade emd att köpa 2 blommor, en till köket & en till sovrummet eftersom den inne i sovrummet stendött under helgen. Köpte även 4 fina bokstäver till sovrummet + ett hjärta, bjuder på ett ihop klipp jag gjorde i paint, är inte mer händig än så när det kommer till bildredigering & sånt tjafs ;)

Vänster över hörn: köksblomman

Höger: Sovrummsblomman som hette nåt med turtle, vilket får mig att tänka på: Teenage mutant ninja turtles!

Vänster neder hörn: Bokstäverna, stiligt om jag får säga de själv ;)


Jag tror inte min granne längst ner mår så bra heller, han har inte synts till på typ 5 dagar & nu är polisen här, dem måste nämligen vara med om hyresvärdarna ska gå in & kolla om han är död eller inte.. Jag tippar på död eftersom man brukar höra hur han sjunger & spelar musik varje dag & det har han inte gjort sedan i torsdags, dessutom sitter dte ett paket i hans brevinkast som han inte plockat in på 5 dagar, tragiskt för han är inte så gammal så jag hoppas han lever!


Nej nu ska jag äta, håller på att hungra ihjäl & jag vill inte dö, jag är alldels för ung!! Puss.

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards