€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 11 februari 2009 21:45

Jag ber om ursäkt för att jag tjatar lika mycket varje onsdag men jag måste bara berätta att ju mer jag kollar på smestersvenskar, ju mer vill jag ha! De är så jävla roliga & det ser så mysigt ut.. Tror jag måste fara ner/över (åt vilket håll man nu far) dit.

Jg är helt enkelt förälskad i hela konceptet..

Idag var det 2 åldre par som letade efter Little Gerhard, ett par gifte sig & ensamma mamma Johanna fortsatte flörtadet med Grabbarna Grus killen Stefan.

Ja ni läser rätt, Grabbarna Grus finns där med, Lord I have to go!


Någon som vill följa? =D


Ohoj ohoj nu ska jag lete lite info & sedan drömma mig bort ännu mera, kanske kolla repriser av Semestersvenskar! ;) PUSS!

Av Emma Johanna Andersson - 11 februari 2009 12:30

Tänkte bara slänga iväg en snabbis innan jag kilar iväg till jobbet.. Vi ska till Hallstabacken vilket låter super mysigt om man inte tittar på termometern idag, den visar nämligen -24, -24 fucking jävla grader.

Det positiva är att det endast är -11 i solen, japp ni läste rätt, det är SOL, underbara SOL.


NU: Jobba i solen!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards