€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 22 februari 2009 21:57

Inatt är det Oscarsgalan, galan med stort G. Alla värda att veta vilka dom är är där, så enkelt är det. Hade jag varit ledig imorgon hade jag suttit upp & tittat, gråtit över fantastiska tacktal & för att Heath Ledger fått en Oscar för hans underbara (bi)roll i The dark knight, om han nu får det, vilket jag tycker han borde, annars är det orättvist! Sedan så skulle jag sitta & avundas alla vackra klänningar som dyker upp på röda mattan :)

Men som sagt jag jobbar imorgon, har öppningen på Lillänget, spännande, tur att mamma ska åka med mig så hon ska ringa & kolla att jag är vaken vid 06.00 :P


Nu ska jag fortsätta kolla på Beck. Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 22 februari 2009 09:56

Godermorgon!

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet,var uppe tidigare än tuppen idag, 05.45 ringde klockan & masade mig upp ur sängen in i badrummet, borstade tänderna & undvek helt att kolla mig i spegeln, tar för lång tid. Gick rätt bra idag, 6 personer alla ute före klockan 09.00 Me like!


Det blev ytterligare en medalj till Helena detta VM, ett brons i masstarten som tog slut för inte så himla länge sedan. 1 guld, 1 silver, 1 brons är inte dåligt! Stort grattis till henne!


Färjestad vann också igår & nu leder dem elitserien med hela 7 poäng. Modo stod för motståndet & jag var nervös innan för Modo brukar vara tuffa motståndare mot just FBK, just nu är dem inte så jäkla bra, vilket känns konstigt. Skulle vara förjävligt för Ö-vik & för hela västernorrland om inte Modo fanns där uppe, Modo är nog vårat starkaste varumärke (även om jag INTE gillar dem)

Hur som helst Färjestad vann & jag är jäkligt glad!


Nu ska jag kolla på mer skidor, kommer snart en skidskyttestafett för herrarna, sedan är VM slut. Tråkigt.


Avrundar med ett citat av Simon 5 år:

- Vilken tur att det har snöat precis där dem ska åka.

(det är ju helt tomt med snö på sidan om)

Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards