€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Emma Johanna Andersson - 5 februari 2009 20:32

Jag har blivit utmanad av Magda.

Gå in i din mapp med bilder, öppna mapp nr 6 och publicera bild nr 6.

Detta kallar jag ödet!

 

Den här bilden föreställer moi, på väg till underbara Cypern. Kollar nog så jag har allt med mig & det hade jag, utom den där sista svenska 500 lappen som var tänkt att användas när vi väl befann oss på svensk mark igen,men den följde nog med den som gick på toan efter mig på Arlanda innan vi styrde kosen mot varmare breddgrader. Lyllo dig!

Take me back!


Jag utmanar:

Dem som vill +

AK (& Jimmy)

Rockstar

Lina

Limpan

JP

Marre

(även om de 2 senast nämnda är redan utmanade)

Av Emma Johanna Andersson - 5 februari 2009 16:52

Oj, läser mina gamla inlägg & inser att jag haft körkort i 1 år idag, känns som att jag haft det hela livet..

Men grattis på 1 års dagen älskade körkort,

jag är väldigt glad över att jag har dig!

(Tyvärr ser jag ut som nåt katten släpat in men om 9 år får jag ett nytt!)


Grattis Feffe på födelsedagen också!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards