€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under maj 2008

Av Emma Johanna Andersson - 8 maj 2008 23:19

...Henke & Douglas gör så att motståndarna darrar & jäklar vad Danmark darrade.. Iaf Hirsch (stavas det så?)

8-1, synd att inte Henke fick hålla nollan hade ju varit kanon..

Vet ni vem som gjorde mål 3.55 in i 3:e perioden?! Rätt: RICKAD WALLIN såklart ;)


Nu säger jag Puss, godnatt & på återseende =D


Av Emma Johanna Andersson - 8 maj 2008 22:37

"Sitting here alone with my memories
Staring at a picture of you and me
They say I look fine but if walls could talk
They'd tell you all about how much I break apart
I think we were right but we did it wrong
Ever since you left me I just can't go on
No, I can’t even read the news today
'Cause everything reminds me of yesterday


 

Empty room
Empty heart
Since you've been gone
I must move on
Empty room"


I love it!

Av Emma Johanna Andersson - 7 maj 2008 22:38

Jaha ja, en förlust mot Schweiz, många kan tycka att det är oacceptabelt men med tanke på hur laget ser ut så är jag inte fövånad, det tar emot att säga men tyvärr är inte Sverige så mycket bättre just nu.. Men gråt inte över det, för snart mina vänner entrar Douglas Murray & Henrik Lundqvist rinken & bara namnen får motståndarna att darra..

(Jag skriver detta på fullaste allvar)

Tänk er själv, Nhl´s mesta tacklare & Nhl´s bästa målvakt i Sveriges lag, ljuv musik i mina öron!

 

Nu ska jag kolla vidare på I want Candy, som hittills varit rätt seg.. Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 7 maj 2008 12:21

Kom på en sak som gör mig glad denna dagen:

HENRIK LUNDQVIST KOMMER JU ATT VARA MED I VM!

Precis vad Sverige behöver, en grym måvakt som ger backarna trygghet, STRÅLANDE!

Av Emma Johanna Andersson - 6 maj 2008 15:36

Jag har hittat några tavlor som jag tycker är fantastiska!

Dom skulle passa så bra hemma hos mig..

(Tänk er denna ovanför sängen! ;))

Konstnären är Anine Bing, (modell & sångerska), men jag tror att tavlorna mest är för eget bruk (som hon sälv säger självterapi) så dem är nog rätt svåra att få tag på tyvärr..

Kanske ska ta & önska mig dessa tillräckligt mycket för vem vet, kanske att någon vill vara extra snäll med mig någongång.. ;)

Nu blir det mat & sedan mera tapetsering.. Tjing


PS: Ruggigt skoj att det blev 9-0 igår, synd bara att första perioden var katastrof.. Skärpning annars blir det inte vinst mot Schweiz med Gerber i målet!

Av Emma Johanna Andersson - 5 maj 2008 23:22

Tänkte bara visa 2 bilder från mitt nuvarande kök, bilderna är kassa, super duper kassa men så är det när man glömmer den rätta kameran under valborgsfirandet..

(Slipdamms högen)

(Den vackra tapeten, fixad av moi)

Som sagt bilderna är värdelöst kassa men men..

Bara dryga timmen kvar nu till hockey! Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 5 maj 2008 21:15

Kära läsare!

Nu är snart mitt vardagsrum klart & so far ser det verkligen bra ut.. Imorron kommer fondtapeten upp & det är väl då man verkligen får se hur det blev, helthetsintrycket! Bilder kommer senare :)


Inatt är det hockey så jag ska lägga mig & vila en stund så att jag orkar kolla med inlevelse, för som det verkar så kommer även jag svettas, precis som under förra matchen, man ska inte behöva vara nervös när Tre Kronor möter Vitryssland.. HUVVA!


Nä nu ska jag kolla vad teven har att erbjuda denna fantastiskt vackra vårmåndagskvällen! Pussar

Av Emma Johanna Andersson - 5 maj 2008 10:30

Godmorgon!

Vilken strålande morgon, helt sjukt underbart väder ute idag.. Vaknade första gången klockan 06.20 utav att solen sken in, men jag kunde somna om & vaknade inte förrän 07.30 igen.. Antagligen utvilad eller bara sugen på sol.. Än en gång lyckades jag somna om & vaknade vid 09.00 istället.. Gillar inte att stiga upp för tidigt på morgonen för då blir jag alldeles för rastlös fram mot dagen..


Igår kväll sat jag & såg hela första säsongen av I en annan del av Köping & dem är ju bara för underbara, man sitter & skrattar hela tiden men inte åt dem, utan med dem för dem verkar leva sådanna fantastiska liv för det mesta! :)


Nä nu måste jag ta & kila in i duschen för snart ska jag möta syster & världens bästa Wille på stan för en fika & lite annat..

Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards